donderdag 29 april 2021

I'm sorry


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Vandaag een kaartje met de Sorry pup van Whipper Snapper ...
is het geen schatje ? 
wat hij of zij ook gedaan heeft,
misschien je verjaardag vergeten ?
iets te laat gedaan ?
je kan het toch niet anders dan vergeven hè !

Today a card with the Sorry pup from Whipper Snapper ...
isn't this cute ?
Whatever he or she did,
maybe forgot your birthday ?
maybe finished something too late ?
you can't hold it against him or her with this card can you 


Het is niet de eerste keer dat ik deze stempel gebruikt heb,
het is dan ook 1 van de vele die ik van hen leuk vind !
kijk maar, de 2de had ik hier al eens laten zien,
maar zo zie je maar weer,
hoe een stempel verandert door de kleuren ...

It's not the first time I used this stamp
after all, it is 1 of many I like from WS !
the 2nd card I showed you earlier,
but now you can see how much a stamp changes
depending on the colors you use ...


Hier in het midden zie je m'n kaart en de stempel (rechts)
links zien jullie een andere stempel met hondenhok
ook van Whipper Snapper ...
en in de winkel heb ik nog meer WS stempels
kom gerust eens een kijkje nemen !

In the middle you see my card, with the stamp on the right
left is another of the many Whipper Snapper stamps I still have
so if you like them just as much as me
why not visit the store here in Deurne near Antwerp !

Groetjes

Inge

2 opmerkingen:

VIVIANE zei

Hoe lief en schattig. Mooi gedaan.

Enny zei

Oh, wat een schatje, hij ziet er echt triestig uit... Groetjes, Enny