woensdag 7 april 2021

Op het erf van boer Teun…


Dag bloggers,

Hi bloggers,

April is door Inge uitgeroepen tot tuinmaand… 
Nu hebben wij wel een tuin maar ik werk daar niet zo graag in…
Nooit gedaan, ik heb echt geen groene vingers…

Inge has declared April the "garden" month ...
I must admit, we have a garden,
but I don't like working in it
never done it, I just don't have green fingers ...

Maar op weg naar mijn werk, 
kom ik op het einde enkele velden tegen. 
Daar staan paarden in 
en de weides worden door de paardenboer 
ook elk jaar gehooid…

But on my way to work,
I have to drive a long way 
and the road is bordered by several fields with horses
the farmer has to grown enough hay for them

Tijdens mijn middagpauze doe ik regelmatig een kleine wandeling. 
Dan kom ik langs het veld waar de hooibalen opgestapeld staan.
Door deze voorraad hebben de man zijn paarden het hele jaar door vers hooi…
En dat bracht mij op het idee om deze kaart te maken…

During my lunchtime, I regularly go for a walk
and then I see fields filled with hay bales
and this gave me the idea for this card ...

De boerderij, het hek, de kruiwagen en de riek 
zijn een setje van Marianne Design. 
Het is al een oudere maar nog steeds te verkrijgen.
Het hooi komt van de kippenset van Marianne Design, 
ook nog steeds te verkrijgen…
De graslijn en de wolken zijn van Lawn Fawn.

The farm, fence, wheelbarrow are all from a Marianne Design set,
the hay you'll find in the set with chickens
both are older sets, but they are still available
the gras and clouds are from Lawn Fawn.

Je gaat in april allemaal tuinkaarten te zien krijgen 
in heel uiteenlopende thema’s en merken…
Ik ben alvast benieuwd 
en ga nog verder aan de slag 
om 2 andere projecten te verzinnen.

You'll see all kinds of garden themed projects this month
are you just as curious as I am to see what the others will make of them?
I'm off to see what I can come up with ....

Hou dit blog maar in de gaten 
en vergeet niet dat je na afspraak nog steeds bij ‘in ’t Woefke’ terecht kan…

So keep a eye on this blog
and don't forget, if you want to shop at In 't Woefke
just make a appointment 
and you can have the store all for yourself !

Tot een volgend project alweer,

Till next time

Liefs,

Nancy

Geen opmerkingen: