maandag 12 april 2021

Problemen mail

Hallo iedereen,

Hi everyone,

dit bericht blijft ff bovenaan staan

Mochten jullie me mailen, 
ik krijg wel alle mails binnen, 
maar kan jammer genoeg 90% niet beantwoorden, 
die komen terug als onleverbaar

If you mail me and don't get any answer
yes I do receive them
but 90% can not be replied to
the mails come back as undeliverable

Hopelijk vinden we snel een oplossing, 
maar dus geen paniek als je nog niets gehoord hebt van me
je kan me ook altijd telefonisch bereiken 
tijdens de openingsuren

Hopefully we'll find a solution quickly
but don't panick if you don't hear back from me
You can always call during the stores opening hours

Groetjes

Inge

2 opmerkingen:

Ellen zei

Hoi Inge, wat vervelend, ik had het al gemerkt en hoop dat je mn bestelling gereserveerd hebt! Groetjes Ellen

Inge zei

Hallo Ellen,
ja hoor, je mallen liggen opzij voor je, Altenew moet ik nog bestellen, maar niet alles is op voorraad
groetjes
Inge