Hallo iedereen,
pfff wat is het heet hè,
en ze voorspellen nog warmere temperaturen !
Daar zijn we niet voor gemaakt hè;
25°C is meer dan genoeg voor ons,
zo'n extreme temperaturen is voor niets goed.
We doen ons uiterste best om de winkel
zo fris mogelijk te houden,
maar dat is jammer genoeg niet zo makkelijk
met de zon die heel de dag op de ramen staat,
we gaan de rolgordijnen zo ver mogelijk naar beneden doen,
is minder aantrekkelijker
en zo lijkt het wel alsof de winkel dicht is,
maar ja beter iets dan niets hè.
En ook de ventilators laten we ook
zoveel mogelijk hun best doen.
Daarom zijn we genoodzaakt o
m de openingsuren van de winkel deze week aan te passen:
van di t.e.m. za is de winkel open van: 8.30u tot 14u
En op vrijdag beginnen we ook om 8.30u,
maar sluit de winkel wegens familiale omstandigheden om 13u
En zo lang er geen afzeggingen zijn gaan de workshops gewoon door!
we beginnen zeker om 9u
en is iedereen vroeger aanwezig,
dan kunnen we ook iets vroeger beginnen.
Gelukkig zijn het clean & simple kaartjes,
dus dat valt mee 😉
En dan hoop ik dat iedereen deze week goed doorkomt:
wees vooral voorzichtig,
drink genoeg
en vooral zorg goed voor jullie zelf !
groetjes
Inge
