maandag 22 juni 2026

Aangepaste openingsuren winkel


Hallo iedereen, 

pfff wat is het heet hè, 
en ze voorspellen nog warmere temperaturen !

Daar zijn we niet voor gemaakt hè; 
25°C is meer dan genoeg voor ons, 
zo'n extreme temperaturen is voor niets goed.

We doen ons uiterste best om de winkel 
zo fris mogelijk te houden, 
maar dat is jammer genoeg niet zo makkelijk 
met de zon die heel de dag op de ramen staat, 
we gaan de rolgordijnen zo ver mogelijk naar beneden doen, 
is minder aantrekkelijker 
en zo lijkt het wel alsof de winkel dicht is, 
maar ja beter iets dan niets hè.

En ook de ventilators laten we ook 
zoveel mogelijk hun best doen.

Daarom zijn we genoodzaakt o
m de openingsuren van de winkel deze week aan te passen:

van di t.e.m. za is de winkel open van: 8.30u tot 14u

En op vrijdag beginnen we ook om 8.30u
maar sluit de winkel wegens familiale omstandigheden om 13u

En zo lang er geen afzeggingen zijn gaan de workshops gewoon door!
we beginnen zeker om 9u 
en is iedereen vroeger aanwezig, 
dan kunnen we ook iets vroeger beginnen.

Gelukkig zijn het clean & simple kaartjes, 
dus dat valt mee 😉

En dan hoop ik dat iedereen deze week goed doorkomt: 
wees vooral voorzichtig, 
drink genoeg 
en vooral zorg goed voor jullie zelf !

groetjes

Inge

zaterdag 20 juni 2026

Beterschap !


Goeiemorgen iedereen,

vandaag heb ik voor jullie een beterschapskaartje. 
Met iets oudere materialen, maar ze blijven leuk ! 
Daarom zetten we ze nog even in de kijker via DT 'In 't Woefke'. 

Deze fleurige kaart doet z'n werk 
om beterschapswensen over te brengen. 
Het setje bloemetjes van Crealies, 
was ideaal om te gebruiken. 
De gieter sproeit de bloemetjes in het rond. 
Als je daar niet beter van wordt, 
dan weet ik het ook niet meer....

Ik beinkte mijn plastic matje 
met telkens een Distress kleurtje, 
wat water eroverheen 
en dan met het papier er op, 
geeft altijd een leuk effect. 

 
Geen enkel deeltje is dan hetzelfde van kleur, 
dat maakt het net fijn om te gebruiken.

Achtergrond : Distress Inkt
Achtergrondstempel : My Favorite Things
Sentiment : Studio Light
Gieter : Marianne Design
Bloemetjes : Crealies, allemaal met Distress bewerkt.


Wil je graag deze kaart bekijken / betasten ? 
Dat kan ! Breng dan een bezoekje 
aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
Daar kan je dan meteen ook je spulletjes aanschaffen.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe 
en zie jullie graag volgende maand terug 
voor een verse reeks kaartjes,

tot dan !

Groetjes, Martina

x

zaterdag 13 juni 2026

Lekkere aardbeien !


Goeiemorgen iedereen,

zoals je al gemerkt hebt, is het volop aardbeienseizoen. 
Ze zijn bij ons een vaste waarde in de koelkast 
en worden telkens gesmaakt. 
Daarom, dit snijmalsetje even in de kijker voor DT 'In 't Woefke'. 

Heb vorige keer de kersjes gebruikt, 
nu is het dus aan de aardbeitjes. 
Dit sentiment blijft vrij neutraal 
n kan dus voor vele gelegenheden gebruikt worden.


Inge heeft nog een setje hangen in de winkel, 
tenzij een andere snelle klant je voor geweest is. 
Uiteraard helpt Inge je altijd wel even op weg 
met eventueel een alternatief.

Rand kaart : Studio Light
Aardbeien : Studio Light
Sentiment : Carlijn Design


Wil je deze en / of andere kaartjes betasten / bekijken ? 
Dat kan ! Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 
kan je meteen een keuze maken uit het grote aanbod daar.

Ik wens jullie een fijn weekend toe 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.

Groetjes, Martina

x

zaterdag 6 juni 2026

Zonnig kaartje !


Goeiemorgen iedereen,

vandaag heb ik voor jullie een zonnig kaartje. 
We glijden richting vakantie, 
dus het mag zeker en vast 
wat vrolijkheid hebben, dacht ik zo.... 

Ik draaide een aantal cirkels uit, 
kleurde ze met roze en oranje Distress Inkt kleurtjes, 
daarop plakte ik de leuke figuurtjes 
van Alexandra Renke.

Je zag vorige maand reeds het parapluutje 
in een ander set gebruikt. 
Deze keer gebruik ik vooral de diertjes van dit set. 
Ik kleurde ze met aquarel potloden. 

In het begin leken ze een beetje vreemd, 
de oogjes zijn gaatjes en dat kwam wat spooky over. 
Daarom, even met een zwarte stift, 
de ogen toch maar gestipt na het opplakken, 
ziet er meteen wel beter uit, dacht ik....


Het hondje kreeg laarsjes, 
hier en daar een parapluutje, 
want een zomers onweer 
is nooit uitgesloten, nietwaar ? 😊

Cirkels : My Favorite Things, gekleurd met Distress Inkt
Diertjes : Alexandra Renke gekleurd met aquarelpotloden


Ga je ook door de knieën voor dit leuke set ? 
Helemaal prima ! 
Breng dan een bezoekje aan Inge, 'In 't Woefke', 
daar hangt het setje te wachten 
op een nieuwe eigenaar. 
Misschien ben jij wel 
één van de gelukkigen 
die het nog kan aankopen ?

Ik wens jullie allemaal 
een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag later deze maand 
voor een verse kaart,

tot dan !

Groetjes, Martina
x

zaterdag 23 mei 2026

Z fold card met Mary


Goeiemorgen iedereen,

kennen jullie Mary al van Whimsy Stamps ? 
Ze houdt van schaapjes en bloemen. 
Ze dost zich dan ook helemaal uit 
om met haar diertjes de natuur in te trekken. 


Mary hangt te wachten bij Inge 
in de winkel, 'In 't Woefke'. 
Ze is nog in beperkte oplage verkrijgbaar, 
dus niet te lang twijfelen.

Ik maakte er een Z fold kaart van, 
Mary kreeg de hoofdrol op deze kaart. 
Het zoeken naar gepast dessignpapier 
was hier dan niet zo moeilijk.


Dit kaartje zag je al in een andere versie op mijn blog, 
je kan hem rechtop, 
maar ook horizontaal gebruiken, 
afhankelijk welk plaatje je wil gebruiken.


Papier : Studio Light
Afdrukje : Whimsy Stamps, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Studio Light


Wil jij graag de laatste Mary's adopteren ? 
Dat kan ! Breng dan een bezoekje 
aan de winkel, 'In 't Woefke'. 
Je kan ook meteen 
ander leuk knutselmateriaal aanschaffen.

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe 
en zie jullie later terug voor een verse kaart,

tot dan !

Groetjes, Martina
x