zaterdag 3 april 2021

Een bloemetje voor jou


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

een nieuwe maand, dus een nieuwe uitdaging voor het DT 'In 't Woefke'. 
Deze maand staat het thema 'tuin' in de kijker. 
Alles wat met tuin, bloemen, bloempotten, 
planten, ladders, barbecue,... te maken heeft 
komt deze maand aan bod.

A new month, a new DT challenge
and this month it is all about "garden"
everything that has to do with flowers,
flowerpots, plants, ladders, BBQ, ... 
you'll see here;


Ik dook in mijn voorraadje 
en ontdekte nog deze twee onaangeroerde snijmallen. 
Het werd tijd dat deze elkaar ontmoetten op een kaartje. 
Het idee in mijn hoofd, zorgde voor een vrij snelle verwerking.

So I looked at my stash
and found 2 unused dies
high time they met each other in a project
the idea resulted in this card


Ik maakte eerst een achtergrondje 
met verschillende soorten paars en wat groen, 
liet het goed opdrogen 
en sneed er met de snijmal, de bloemen uit.
Ook de achtergrond van het kaartje zelf bewerkte ik wat met Distress Ink.
En dus dit is het resultaat...

First I made the background
with different colors purple and green,
let it dry and die cut the flowers
On the card I also used Distress ink ...

Gieter : Marianne Design
Sentiment : Marianne Design
Violetjes : Alexandra Renke, bewerkt met Distress Ink
Grasborder : Joy, bewerkt met Distress Ink


Wil je deze kaart en andere kaartjes bekijken / betasten ? 
Dat kan. Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
Inge helpt je graag op weg.

If you want to see this card you know what to do
just visit In 't Woefke in Deurne
where Inge will help you

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag later terug voor een volgende kaart.

I wish you all a lovely day
and see you again soon 
for a new project.

Tot dan !

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, een prachtige kaart, die viooltjes zijn super ! Groetjes, Enny