woensdag 21 april 2021

Nieuw: Art Impressions

 Hallo iedereen,

Hi everyone,

De Art Impression stempeltjes zijn weer aangevuld,
hier alvast een overzichtje
ik  heb er ook enkele bij gezet die ik al had
dan staan deze ook nog eens in the picture hè :)

The Art Impression stamps are stocked again
here you can see what I have
I also included some I already had
just to give a better idea of the collection 


we beginnen met de Windows to the World
deze zijn makkelijk in te kleuren
en zo heb je snel een leuke kaart ...


deze had ik hier al laten zien,
hier heb ik aquarel potloden gebruikt
maar je kan natuurlijk ook waterverf, inkt, gewone potloden enz gebruiken
je kiest zelf je favoriete medium


met deze sets maak je kleine leuke landschapjes


je ziet, keuze genoeg hè ...


en voor ieder wat wils


en dan de volgende 3 foto's,
dat zijn de àllerlaatste en retired stempels
die ik nog in de winkel heb ...


het zijn bijna collector items geworden ...


maar ze zijn nog altijd fantastisch
en je kan ze met de andere stempels:
bloemen, bomen, dieren, enz. combineren
om zo de mooiste tafereeltjes te maken


dus zit er iets bij dat je leuk vindt
hou er dan rekening mee
OP = OP

van een aantal heb ik er nog enkele
van andere slechts 1 stuk

Hier een voorbeeld met de Wooden stand
(middelste op de foto hierboven)


Groetjes

Inge

3 opmerkingen:

NatalieBramasole zei

Hallo Inge,
Ik heb contact gehad met artimpression in Amerika en ik kreeg uw adres door. Hrb wel gemerkt dat ik hier niets kan bestellen. Waar kan ik wel bestellen aub,
Mijn email adres:nataliedueker@msn.com
Met vriendelijke groeten
Natalie

Vera zei

Best bellen met Inge van In 't Woefke : +32 3 353 40 52
Ze kan alles van Art Impressions bestellen , zowel bij haar groothandel als bij Art Impressions zelf. En ze heeft juist een grote levering van AI ontvangen.
Een bestelling kan opgestuurd worden.

Vera zei

Best bellen met Inge van In 't Woefke : +32 3 353 40 52
Ze kan alles van Art Impressions bestellen , zowel bij haar groothandel als bij Art Impressions zelf. En ze heeft juist een grote levering van AI ontvangen.
Een bestelling kan opgestuurd worden.