woensdag 14 april 2021

Appelbomen


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

welkom hier voor mijn tweede projectje 
voor DT 'In 't Woefke' met thema 'tuin'.

This is my 2nd project
for this month's challenge, garden

We zijn midden april, 
dus kunnen we stilletjes aan dromen van de komende lente. 
Wie een grote tuin heeft, 
heeft er misschien ook wel een appelboom in staan.
- en tegenwoordig heb je zelfs kleine bomen,
geschikt voor een kleine tuin of zelfs een terras - 
Deze alvast wel. Vol lekkere rijpe, rode appels siert deze tuin. 

It's the middle of April,
so spring is just around the corner,
and those that have a large garden,
might have an apple tree
(although there are also small trees
suitable for small gardens )
This garden has a appeltree, full with red juicy appels.


Ik amuseerde me kostelijk met het set van Marianne Design. 
Heb het setje al enige tijd in mijn bezit, 
maar gebruikte steeds maar enkele deeltjes. 
Nu gaan we voor de full option ! 
Enkel de snijmallen om het kader kaart te maken, gebruikte ik niet. 
Ik gebruikte vooral felle kleurtjes, 
zo geeft het geheel een leuk resultaat, nietwaar ?

I had lots of fun with this set from Marianne Design,
I've had this set quite some time now, 
but only used parts of it
this time I went full option !
just the dies for the frame I didn't use
On this card I used bright colors
and it turned out great, doesn't it ?!

Gras : My Favorite Things
Alle andere materialen : Marianne Design


Ben je nieuwsgierig geworden 
naar de andere kaartjes van het dessign team van 'In 't Woefke' ? 
Breng dan geregeld een bezoekje aan de blog of nog beter, 
kom eens langs in de winkel in Deurne. 
Inge staat daar klaar om je op weg te helpen. 
Materiaal uitverkocht ? 
Geen paniek, Inge bestelt 
of zoekt samen met jou een goed alternatief !

If you want to see what the rest of the DT does,
just visit this blog regularly
or beter ... visit the store in Deurne
Inge will gladly help you look
and if something is sold  out,
Inge will reorder it or find a suitable alternative

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie jullie graag later terug voor mijn laatste projectje van deze maand.

Thanks for visiting
and I'll see you again later this month
with a new project

Tot dan !

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: