dinsdag 27 april 2021

Flower basket


Hallo iedereen,

Hi everyone,

We gaan nog ff door met de tuin kaartjes,
en vandaag weer een kaartje van mij
gemaakt met een stempel van Serendipity ...
niet zo bekend, maar oh zo mooi !

We're still going on with our garden theme
and today I'm showing you my card,
made with a Serendipity samp
maybe you don't know this branch
but they are gorgeous !


Ook deze heb ik weer met m'n vertrouwde aquarel potloden ingekleurd
vaak heb ik geen tijd om te kleuren,
werk komt er meestal tussen, 
maar eens ik er aan begin, kan ik bijna niet meer stoppen
en enkele uren later, heb ik weer een stapeltje ingekleurde afdrukjes
... er kaarten mee maken duurt dan soms weer een tijdje
hebben jullie dat ook ?

As you might have guessed, yes I used my watercolor pencils again
I love coloring and find it very relaxing,
but often I just don't have time to color
as work interferes with my hobbies
but once I start, I just can't stop
and at the end of the day
I have several colored images ready to make cards with
... and then it takes ages to finish them
... sound familiar ?

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: