zaterdag 24 april 2021

Greenery


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

de maand april loopt ten einde, 
jullie hebben nog 1 laatste projectje 
voor mijn DT 'In 't Woefke' te goed van mij. 

April is almost over 
but I have 1 last project for this month

Het thema 'tuin' loopt nog steeds. 
Deze keer liet ik me volledig gaan 
met de ladder en plantjes van Marianne Design. 
Een iets minder bonte kaart dan vorige keer, 
maar ook deze, in zachte kleurtjes, 
vind ik persoonlijk wel geslaagd. 


We're still creating projects for the garden theme
and this time I used nothing by Marianne Design dies
This card is softer, and has less color
but I like it anyway.

Ik zette er nog geen sentiment op, 
zo kan ik ze voor verschillende gelegenheden gebruiken. 
Het sentiment zal dan waarschijnlijk 
aan de rechtse kant komen, 
daar is nog een beetje ruimte voor.

I didn't use a sentiment
so I can use it for different occasions
I will probably place one on the right side
there is still space available.


Alle materialen : Marianne Design

Ronde kaarten kunnen wel eens lastig zijn 
om gefotografeerd te worden, 
of ze 'vast' te zetten, zodat ze niet wegrollen. 
Ik toon je hieronder op de foto 
welk truukje ik hier gebruikte. 
Je ziet de wasknijper zelfs niet op de foto 
(als dat niet goed is ?) =).


Round cards can be tricky to take a picture from
because they tend to roll on their side
Here is a trick I use and you don't even see it on the previous photo's
isn't that great ?!!

Wil jij ook graag aan de slag 
met materialen van Marianne Design en anderen ? 
Dat kan, breng een bezoekje aan Inge 'In 't Woefke' in Deurne. 
Zo kan je meteen de kaartjes bekijken 
en ineens je materiaal aanschaffen.

If you're looking for some inspiration
or need materials for your projects
just visit In 't Woefke
where you can see all our projects
and shop till you drop.

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag in mei terug 
voor een verse uitdaging ! 
Ben benieuwd wat het wordt !

I wish you all a lovely day
and see you again in May
for a fresh challenge
I can't wait finding out what it is !

Bedankt voor je bezoekje, tot dan !

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: