woensdag 25 september 2019

Nieuw in ons assortiment ...

Hallo iedereen,

Hi everyone,

zoals jullie misschien weten,
ben ik steeds op zoek naar nieuwe merken
die ik kan toevoegen aan ons uitgebreid assortiment

en deze stond toch al een tijdje op m'n verlanglijstje
(en geloof me, dat verlanglijstje is nog lang hoor
maar ja, een mens moet keuzes maken hè
én plaats hebben LOL)
dus nu met ons 30-jarig bestaan
was het hét moment om er voor te gaan

mag ik jullie voorstellen
ALTENEW ! 

as you might know,
I'm always looking to expand my collection in the shop

and this one was on my wishlist for a while now
(and believe me, my wishlist is long
but a person has to choose
and have room LOL)
so with In 't Woefke's 30th anniversary
the time was right

so here is:
ALTENEW !


deze 3 sets zijn inclusief de mallen:


en dit zijn alleen staande mallen,
de 1ste en de 2de kan je ook samen combineren
en maken een prachtige ! achtergrond 


Altenew heeft ook een aantal stencils
de vazen rechts onder, 
horen bij de stempels Versatile Vases ...
(denk bv. aan aardewerken potten i.p.v. vazen)


deze stempelsets worden zonder mallen verkocht


deze clear stempels zijn niet alleen prachtig ...


... ze zijn ook van fantastische kwaliteit ...


... en geven een prachtige afdruk


er is voor elke gelegenheid wel een stempel


deze 2 sets zijn bv. ideaal voor wie mannen kaarten wil maken !


en dan zijn er nog deze ink sets:
1 kleur in 4 tinten, zo kan je heel mooi laag op laag stempelen
en moet je niet meer zelf op zoek naar bij elkaar passende kleuren
er zijn bv. 2 soorten bruin (denk bv. aan sepia kaarten)
en 3 verschillende sets met grijs !

en? benieuwd wat ik nog meer in petto heb ?
kom dan zeker morgen langs
hier op de blog
en vanaf zaterdag kan je alles in het "écht" 
komen bewonderen en kopen natuurlijk !!

jullie komen toch ook ?!!!

groetjes

Inge

Geen opmerkingen: