vrijdag 27 september 2019

Dertig



Dag bloggers…

Hi bloggers ...

Ja, het is bijna zo ver…
Nog één keertje slapen 
en om 9u gaan de deuren wagenwijd open 
om jullie te verwelkomen…

Yep, it's almost time ...
Just 1 more night
and tomorrow morning at 9 o'clock
the doors of In 't Woefke open
to welcome you all ...

De winkel staat al te pronken, 
het servies staat te blinken 
en vanavond gaan wij allemaal in bad…
Zo zijn we helemaal paraat 
om jullie dit weekend te verwennen met leuke make & takes, 
nieuwigheden en allerlei leuke verrassingen…

The store is ready to show off,
the tableware is shining
and tonight we're all taking a bath ...
so we're all ready
to spoil you all this weekend with fun make & takes,
some new items and fun surprises ...

Maar eerst laat ik nog een derde project op jullie af…
De ‘dertig’ krijgen jullie deze keer letterlijk…
Papier van Bazzil en Galeria Papieru
een kader van Crealies en letters van Memory Box…

But first here is my 3th and final project for this month
This time I took the 30 quite litterally
Paper from Bazzill and Gummiapan,
a frame from Crealies and letters from Memory Box ...

Ik hoop dat ik jullie morgen en overmorgen 
allemaal in de winkel mag verwelkomen!
En verder…

I hope to see you all tomorrow and sunday
at In 't Woefke
and for the rest ...

Tot een volgend project alweer,

Till my next project ...

Liefs,

Nancy

5 opmerkingen:

Sarah zei

Mooie kaart!
Er staat veel gepland in het weekend, de kans dat ik er geraak is heel klein. Succes alvast!

Enny zei

Wow, heel toffe kaart, en ja, ik kom zeker ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Beetje te ver weg voor mij maar ik wens jullie een prachtige dag toe en natuurlijk proficiat!!!
Groet Ellen

Ria zei

Het was leuk, gezellig en zelfs leerrijk :-).Er werd gelachen, gesnoept, gedronken en ook wat gewerkt. Er was zoooooooveeeel moois om te zien (en te kopen hihihi), en er werd ook gegeven en gewonnen . Degene die thuis bleven hebben heel wat gemist....een reden te meer om er volgende keer bij te zijn ;-)

Inge zei

Bedankt voor de complimentjes Ria,
blij dat je er van genoten hebt,
en idd, diegene die er niet bij waren
spijtig en volgende keer beter
maar euh, ik vier maar 1x 30 jaar hoor LOL
groetjes
Inge