dinsdag 24 september 2019

Nieuw: de herfstcollectie van Gummiapan

Hallo iedereen,

Hi everyone,

We zijn druk in de weer met de laatste voorbereidingen 
voor ons opendeur weekend,
en ondertussen komen de laatste nieuwigheden binnen.

We're very busy getting everything in order 
for our open house weekend,
and in the meantime the last new items are coming in.

Morgen en overmorgen heb ik nog enkele "speciallekes"
die ik kan aankondigen,
vandaag is het de herfst collectie
van Gummiapan ...

Tomorrow and the day after,
I'm going to announce some specials,
today I'm showing you the autumn collection
from Gummiapan ...


Als eerste zijn de egeltjes aan de beurt ...
lief hè ?!!!

First the little hedgehogs ...
aren't they sweet ?!!!


maar ook deze uiltjes mochten niet ontbreken !

and these owls I just couldn't resist !


de hele familie is er bij

the whole family is present


nog een leuke tag pocket
en herfstbladeren

a fun tag pocket
and some autumn leaves


en dan nog een aantal stempeltjes ...

and some stamps ...

zijn  jullie al in herfst stemming?
ik wel, ik geniet van elk seizoen,
en nu kijk ik al uit naar de kleurenpracht
die er aan komt !

are you ready for fall?
I am, I enjoy every season
and I'm already looking forward
to the beautiful autumn colors !

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: