zaterdag 22 mei 2021

Succes !


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag op het menu 
mijn laatste projectje voor deze maand voor DT 'In 't Woefke'. 
Het thema is nog steeds 'Een nieuw begin / nieuwe start'. 

Today on the menu:
my last project for this months challenge:
a new beginning / a new start

Dit in mijn achterhoofd, 
maakte ik onderstaande kaart 
voor iemand die een nieuwe job heeft 
of een verhuis naar een ander continent. 

With that in the back of my head,
I made this card 
for someone who got a new job or moves
to the other side of the country or to another continent

Het is een beetje buitje mijn 'comfortzone', 
maar daarom niet minder leuk om zulke kaartjes te maken. 
Met alle ingrediënten die ik in mijn bezit had, ging ik aan de slag.

It's a bit out of my comfort zone
but just as much fun to make
so I got to work ...

Wereldkaart : Sizzix, 'bekleed' met 'bladgoud'
Achtergrond blauw en bruin : Distress Ink
Cijferstempel : Kaisercraft
Letters : Crealies, die ik overschilderde met gouden waterverf van Kuretake

Een iets andere kaart dan de twee die je deze maand al zag, 
maar zeker bruikbaar om iemand succes te wensen 
met zijn nieuwe fase in het leven.

Something completely different compared to my 2 other projects
but still fun to make and to wish someone good luck
on their new endeavour in life.


Wil je graag deze kaart bekijken / betasten ? 
Dan kan je even langs 'In 't Woefke' in Deurne. 
Daar helpt Inge je zeker op weg. Iets uitverkocht ? 
Geen paniek, dan kijkt Inge of ze het nog kan bestellen 
en / of een alternatief vindt in het ruime aanbod in de winkel.

and you know, if you want to see this card up close
you can visit In 't Woefke
where Inge will gladly help you if you are looking for something
and if something is sold out, she'll see if it is still available
if not? she'll gladly help you find an alternative

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en ik zie jullie volgende maand met een nieuwe uitdaging, 
tot dan !

Thank you for visiting
and I'll see you again next month
with a new challenge
Till then !

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

NatalieBramasole zei

Heel erg mooi gevonden en gemaakt 😍😍😍🥰👍👍👍