donderdag 13 mei 2021

Er hangt liefde in de lucht…


Dag bloggers,

Hi bloggers,

In mei maken we met het DT kaarten 
die ‘een eerste keer’ weergeven…
En omdat er in mei toch veel huwelijken zijn, 
dacht ik daar meteen aan…
Ok, een eerste keer trouwen… 
hopelijk blijft het daar dan bij… haha!!

This month we are making projects
around a new beginning, a new start
and since May is a popular month to get married
I made this card

Ik maakte met de duiven-set van Marianne Design deze trouwkaart.
Ik vind ze zo leuk, die duiven… 
En het was ook heel erg leuk om er mee te werken.

I used the pigeon die set from Marianne Design
they are so much fun
I loved making this card

Het is altijd fijn om een kaart te sturen naar een jong koppel, 
dus heb ik deze alvast in mijn voorraad nu.
Hopelijk worden jullie er door geïnspireerd 
en willen jullie ook met deze set aan de slag.
Inge heeft ze alvast in de winkel, 
dus kunnen jullie hem meteen gaan halen.

It's always handy to have a couple of cards ready
so this goes in my reserve stash
and hopefully it inspires you to make your own wedding card

Veel plezier en laat jullie verder inspireren door onze voorbeelden.
Je kan ze altijd gaan bekijken bij Inge en Maries in de winkel!

Have fun and look for more inspiration here on the blog
and the cards you can see for real at the store
in Deurne (Belgium)

Tot een volgend project alweer,

Till next time

Liefs,

Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Oh, wat een schattige en romantische kaart ! Groetjes, Enny