dinsdag 18 mei 2021

Een eigen huis…


Dag bloggers,

Hi bloggers,

Wat gaat de tijd toch snel…
Mijn vorige kaart is nog maar net gepost 
en het is al weer tijd voor een volgende…

How time flies
my previous card was shown here last week
and now it's time for the next one ...

Deze maand draait bij ‘in ’t Woefke alles rond ‘een eerste keer’…
En omdat de meeste Belgen een baksteen in de maag hebben, 
wil iedereen toch graag ‘een eigen huis’ kopen of bouwen…

This month it's all about first time or new beginning
and since all Belgians want to own their own house
here is a card for those that made their dream come true

Toen ik de stencil met de baksteentjes van ‘Lawn Fawn’ had aangeschaft, 
ben ik er meteen mee aan de slag gegaan.
Deze achtergrond lag dus al een tijdje klaar om gebruikt te worden.
Ik hou er van om verschillende letters te combineren en zo ontstond deze kaart…
Ik zette bewust een woord ondersteboven, vond ik zelf een leuk detail op de kaart…
De letters zijn van Marianne Design, Lawn Fawn en Die Namics
Het huisje van Gummiapan 

When I bought this stencil from Lawn Fawn
I immediatly went to work with it
so this background has been ready for a while now
and is perfect for this card
I like to combine different fonts
and yes, I really ment to put a world upside down
a fun detail isn't it
The letters I used are from Marianne Design, Lawn Fawn and MFT
the house is from Gummiapan

Ik ben alvast aan het brainstormen 
over volgende projecten… 
wordt vervolgd…

I'm already thinking aboug my next projects
... to be continued ...

Ondertussen zijn jullie altijd welkom bij ‘in ’t Woefke’ 
om onze projecten te komen bekijken, bewonderen, 
en inspiratie op te doen en nieuwe leuke spullen te spotten en aan te schaffen…

In the meanwhile you are always welcome at In 't Woefke
where you can admire all the projects you see here on the blog
hopefully they'll inspire you while shopping for new crafting goodies

Tot een volgend project alweer,

Till next time

Liefs,

Nancy

Geen opmerkingen: