zaterdag 15 mei 2021

Keepsake box


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Deze maand is het thema een nieuwe start / een nieuw begin ...
maar omdat we in maart al rond geboorte hadden gewerkt,
had ik mezelf voorgenomen om deze maand niets rond babies te maken ...

This month's DT challenge is a new start / a new beginning
but since we've already covered new life in March
I was determined not to make anything around babies ...


Dat was voor ik een nieuw modelletje van een doos wou uitproberen
ik had de maten gevonden op het internet, en besloot er mee aan de slag te gaan
maar toen ik de basis klaar had en m'n boekbinderslinnen en papier moest kiezen,
stond ik voor een dilemma, waarvoor ga ik het doosje gebruiken?

That was the plan before I started trying out a new model box
I found the sizes on the internet, and just starting cutting my chipboard
and when I finished the base and needed to decide what bookcloth and paper to use
I faced a problem ... what am I going to use this box for ?


Het doosje is te groot voor kaarten,
te klein voor badprodukten
of dingen die je in de keuken kan gebruiken
en ik had geen album of iets dergelijks klaar
dat ik er in kon steken ...
dus stelde mama voor; waarom doe je er geen babyspulletjes in?
tja, die hadden we idd nog liggen,
je weet nooit dat je een kadootje voor iemand moet hebben
dus een body en een knuffeltje hebben we al wel eens in huis
OK, dan maar wat kinder papier bij elkaar zoeken ...

It was too big for cards, too little for bath products
or cooking items, ... I had nothing ready I could use ...
so my mom sugested, why not put some baby things in it ?
well, yes we do have a couple of things like a body and stuffed toy,
just in case we need a little present ready
OK, let's find some paper suitable for children ...



Gelukkig heb ik nogal wat keuze in de winkel
en ik ging - wat dacht je - voor het mooie papier van Renke.
En met dit papier, kan  het doosje nog lang in de kinderkamer blijven staan
het is niet alleen decoratief,
je kan er ook altijd nog wat spulletjes in kwijt.

Luckily I have lots of paper in my store
and I chose - big surprise - the gorgeous papers from Renke.
And with this paper, the box can stay in the children's room
even when they are a bit older
not only is it decorative
you can put some small items in it for keepsake.


Wat vinden  jullie er van?
geslaagd of niet?

So what do you think?
like it?

Groetjes

Inge

4 opmerkingen:

Vera zei

Prachtig doosje en mooi cadeautje voor een pasgeborene

Vera zei

Prachtig doosje en mooi cadeautje voor een pasgeborene

Enny zei

Super geslaagd, wat een prachtig doosje !! Groetjes, Enny

VIVIANE zei

zeker geslaagd. Heel mooi en een nuttig geschenkje :-)