dinsdag 9 maart 2021

Rompertje


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Hier ben ik weer met een baby kaartje,
deze keer ben ik aan de slag gegaan
met een mal van My Favorite Things,
het rompertje ...

Here I am again with a baby card,
and this time I used a die from My Favorite Things:
baby onesie ...

en ja ... ik weet dat die retired is,
maar het goede nieuws is ...
ik heb het nog in de winkel !!!

and yes, I do know it is retired,
but the good news is ...
I still have some in my store !!!


Ik heb op het rompertje een vogeltje gezet,
uit de MFT set Somebunny BB-118 
dit heb ik op een stukje papier gestempeld 
en ingekleurd met m'n aquarel potloden
en daarna uitgesneden en op het rompertje gekleefd
de biesjes en knopjes op het rompertje
heb ik ook met m'n aquarelpotloden getekend

I stamped 1 of the birds from the Somebunny stampset
on a piece of paper, colored it with my watercolor pencils
fuzzy cut it and attached it on the onesie
the buttons and piping of the onesie
I colored blue with my pencils

Zo een rompertje is heel leuk om te maken
en kan je heel makkelijk veranderen qua kleur, motief, ...
om er zo een heel persoonlijk kaartje van te maken

This onesie is so much fun
and you can change the color, theme, ...
to fit the person you are giving it to ...

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: