donderdag 25 maart 2021

nieuwe corona maatregelen vanaf za 27 maart 2021


Hallo iedereen,

zoals jullie ondertussen al vernomen hebben, 
vanaf zaterdag kan je enkel nog naar de winkel komen shoppen op afspraak, 
maar dat is toch al beter dan helemaal gesloten zijn hè ... 
dus geen paniek als je papier of lijm op is, 
of je wil nog snel een malletje of stempel kopen

alleen ... hoe alles moet geregeld worden - 
moet je enkele uren op voorhand afspraak maken, kan het 5 min. vooraf? enz. .... - 
dat staat nog niet helemaal vast, 
blijkbaar wordt er nog gewacht op het ministrieel besluit ...
dus zodra ik meer weet, kunnen we van start gaan ... 
nu is het nooit zo druk hier in de winkel, 
maar we gaan de regels wel volgen, 
een boete betalen is geld weg gegooid 
waar we veel leukere dingen mee kunnen doen hè 
vinden jullie ook niet ?!

de afspraken zullen wel telefonisch gebeuren, 
eventueel ook per mail online is niet mogelijk, 
ik heb eens bekeken hoeveel dat kost 
en dat is voor mijn winkel niet te doen ... 
zoals gezegd, zo druk is het hier niet ...

maar dus goed nieuws, 
jullie kunnen jullie hobbyspulletjes 
gewoon zelf komen uitzoeken en kiezen ...

zoals iemand me zei, het wordt een leuke privé ervaring, 
net alsof je een koning of koningin bent ... 
je hebt de hele winkel bijna helemaal voor jou alleen ...

Ondertussen ben ik nog aan het uitzoeken 
of we toch geen workshops online kunnen doen ... 
zodra ik daar uitsluitsel over heb, laat ik dat zeker weten

groetjes

Inge

2 opmerkingen:

Vera zei

Ik wil wel als koning Filip of koningin Mathilde komen winkelen bij jou, Inge. De winkel voor mij alleen en een half uur advies van jou. Als dat geen luxe winkel ‘beleving’ is !

Unknown zei

Inge, heb jij de grootte snijplaten voor de big sizzix in huis. Wat. Kosten ze per stuk. Ik vind mijn anderen niet meer, te goed weggelegd denk ik.