zaterdag 20 maart 2021

De Baby kamer...


Hoi iedereen... 

Hi everyone,

mijn tweede bijdrage deze maand is een kinderkamer.
Een kaart met hoogte verschillen 
en geheel aangekleed, met kast, commode en speelhoekje.

My 2nd contribution for this month
is a babyroom ... a card with different heights
dressed with drawers, a closet,  a little playground, 


Ik was zo blij dat ik hiervoor mijn Quickutz stansjes 
nog eens mocht boven halen... 
(rompertje en babykleding + kledinghanger)

I was so happy I could use my old Quickutz dies
for this project (babyclothers etc.)


Inge heeft van Renke en MFT (ook andere merken) 
ook rompertjes en kleedjes binnen.

But no worries, there are more brands who offer
baby clothes & accessories ...

Wit cardstock en div. blauw papier gebruikt 
(voor meisjes kan je roze gebruiken)...
het konijntje is een oude retired mal van Renke... 
het beertje is van m'n privé collectie
(maar Inge heeft genoeg beren :) )
en die heb ik met wat inkt gekleurd.


I used white cardstock, blue cardstock and all kinds of papers
I had on my table, you can change the colors as you like
The bear is from my own collection
but no worries, there are several other bears available
the little bunny is a retired die from Renke
and I colored both with ink

Een stukje designpapier uit een 12x12 blokje (babypapier)
Welkom met letters uitgestanst en baby... gestempeld.

I used papers from a paperpad
die cut welcome and stamped baby

Wat vinden jullie ervan?
Laat je eens een commentaartje achter?!

I would love to hear what you think of my little project.

Groetjes

Patrice

1 opmerking:

VIVIANE zei

leuk gedaan