donderdag 25 maart 2021

Beautiful Baby

 Hallo iedereen,

Hi everyone,

Vandaag nog eens babykaartjes
voor een jongen én voor een meisje ...

Today I'm showing you some baby cards
for a boy and for a girl ...


Deze kaartjes zijn gemaakt met een oude retired MFT set
Beautiful Baby ... 

These cards are made with a older retired MFT sets
called Beautiful Baby ...

idd retired maar geen nood, ik heb in de winkel
nog 2 stempelsets waarvan 1 samen zit met de bijhorende mallen ...
dus heb je er interesse in?
dan is snel wezen de boodschap
want op = op

yes indeed retired, but don't worry
I still have 2 stampsets in the store, 1 including the dies ...


Ook de border is van MFT, nl. de Stitched Scallop Basic Edges
daarop het ik een groen knoopje gezet met daarop een uitgestanst sterretje

The border is also from MFT, the Stitched Scallop Basic Edges
and on it I added a little green button with a die cut star

Het papier is ook van MFT en ik  heb de kleur van de Versamagic
- voor het olifantje - aangepast aan het papier

The paper is also from MFT and I used a simmilar Versamagic
for the elephant, so it matches the paper


En dit is dan een andere versie met dezelfde stempelset
ook deze is weer met Versamagic gestempeld ...

And this is another version with the same stampset
and this one is also stamped with Versamagic ...

ik heb wel voor een andere layout gekozen
de scallop rechthoek is van Gummiapan
en past er fantastisch bij
als laatste heb ik er nog enkele wolkjes bij gezet ...

I did use another layout
the scallop rectangle is from Gummiapan
and fits perfectly
I added some clouds just for fun ...


De tekst heb ik met zilver gestempeld
dat is minder hard dan zwart ...
Trouwens bij de blauwe kaart
heb ik een tekst aan de binnenkant gezet
ook van dezelfde set ...
ben het alleen vergeten te fotograferen (zucht)

The text was stamped with silver
this is softer than black ...
I also stamped a text on the inside of the blue card
but I forgot to take a photo ...
go figure

Groetjes

Inge

1 opmerking:

VIVIANE zei

leuk gedaan