zaterdag 13 maart 2021

Hoera ! Een jongen !




Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn tweede kaartje van de maand maart 
voor DT 'In 't Woefke'. Het thema is 'geboorte'. 
Ook deze keer nam ik een stempelsetje 
van My Favorite Things er bij met het vosje. 
Ik kleurde ze met mijn aquarelpotloden in, 
gaf ze ook wat 'haartjes', 
zijn ze niet lief geworden ?


Today my 2nd card for this month
the theme is still new life
I used another stamp set from My Favorite Things
this time with a little fox
I colored them with watercolor pencils
and added some fur
aren't they cute?


Het werd een geboortekaartje voor een jongen deze keer, 
maar uiteraard kan het dienen voor een meisje. 
Ik maakte er een drieluik van, 
dan kon ik de vosjes allemaal verwerken op de kaart.


I made a baby card for a little boy
but you can easily make it for a little girl
I made a triptych 
so plenty of space to use all the foxes

Papier : Galeria Papieru (blok is bijna op....), blijft toch mijn favoriet, deze zachte kleurtjes
Vosjes : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Hartjes : Memory Box
Woorden : Craft Emotions
Fishtails : Memory Box
Wolken : Joy


Wil je graag dit kaartje en ook alle andere projectjes bekijken ? 
Dat kan zeker ! 
Breng een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke', 
daar kan je ineens je nieuwe spulletjes inslaan.


If you want to see this and many other examples
just 1 place to visit: In 't Woefke in Deurne
where you can shop till you drop

Ik wens jullie allemaal een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag later terug voor een laatste kaart van maart,


I wish you all a lovely weekend
and see you again later 
for this months last project

tot dan !

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: