woensdag 17 maart 2021

Baby Carriage


Hey bloggers, 

Hey bloggers,

het is weer even geleden, maar ik ben er. 
En met wat voor cutie's alweer...

it's been a while, but I'm back
and with these cuties ...

Ik heb een malletje uitgetekend 
en in mekaar geplooid, tot kinderwagen.
Eén voor een jongetje en één voor een meisje ( blauw en roze).


I drew a template, cut & scored it
with this baby carriage as result
1 for a boy and 1 for a girl

Ik heb papier van Alexandra Renke gebruikt. 
Met een stukje cardstock heb ik ook een dekentje gemaakt 
en versiert met wat kant.

I used paper from A. Renke
and even made a blanket,
and decorated it with some lace


Het dekentje kan naar boven, 
zodat je de wagens kan vullen met boontjes of snoep.
Het handvat is een rietje, waar ik een stukje van afsneed.

You can lift the blanket up
and fill the carraige with sweets
the handle is made with a straw.


Verder nog wat plakpareltjes gebruikt 
en op de wielen iets gekleefd... 
(het roze komt uit het fototoestelset van Elisabeth Design 
en het blauwe is uit een steampunck serie)... 
je kan erop kleven wat je wilt, bv. knoopjes, ...
Zelfs effen is mooi.

I added some self adhesive half pearls
and used dies from Elisabeth Craft Design
on the wheels
but you can use whatever you want, 
like buttons, circles, ...


Als ze jullie bevallen, 
vergeet dan geen commentaar achter te laten. 
Dit zou fijn zijn.

I would love to hear what you think of these

Tot volgende keer

Patrice

6 opmerkingen:

Vera zei

Wawww, prachtig gemaakt Patrice !

VIVIANE zei

oh tof, leuk gedaan

Leona zei

Prachtig gedaan, Patrice!

Leona zei

Prachtig gedaan, Patrice!

Anoniem zei

Schitterend gedaan Patrice !!

Gina Bloyaert zei

Hey Inge,
Echt wel heel leuk je 2 kinderwagens.
Het is eens iets apart en leuk om dit te krijgen als ouders!!
Mag ik vragen welke mal je hebt uitgetekend aub?
Mvg Gina