woensdag 24 maart 2021

Lentekaart of Paaskaart ?


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn laatste projectje voor 'In 't Woefke' 
voor de maand maart. 
Ik sluit af met een lentekaart, 
maar verstopte er ook eitjes in, 
zodat het meteen een Paaskaart werd. 

Today my last project for March
I'm finishing with a spring themed card
but added some eggs
so it could also be a Easter card !

Ik ging aan de slag met de snijmal Lawn Fawn. 
Ik liet me vooral inspireren door reeds gemaakte projectjes 
die ik vond op het internet. 
Dus als je vindt dat dit kaartje sterk op dat van jou lijkt, 
dank je wel voor de inspiratie !

I used a die from Lawn Fawn
and got my inspiration from the internet
so if you think, Hey this looks a lot like mine,
thank you for the inspiration !

Huisje : Lawn Fawn
Eitjes : Marianne Design
Wolken : Joy


Wil je de kaart een keertje bekijken / betasten ? 
Dat kan, breng dan één van de dagen 
een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. 
Inge helpt je zeker op weg met kiezen.

And if you want to see this card for real
you know what to do,
just visit In 't Woefke in Deurne
where Inge will gladly show you all the goodies.

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie jullie graag in april terug voor nieuwe projectjes.

Thank you for visiting
and I'll see you again in April
with new fresh projects.

Tot dan !

Groetjes, Martina
x

3 opmerkingen:

viviane zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
VIVIANE zei

leuk

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart, heel mooi en schattig ! Groetjes, Enny