dinsdag 22 oktober 2019

Wasbeertjes !



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mag ik mijn laatste kaart van de maand 
voor het DT van 'In 't Woefke' showen. 
Zoals jullie al weten, gaat het DT team aan de slag 
met Halloween, herfst of rouwkaartjes. 


Today I'm showing you my last card
for this month's DT challenge,
as you know, we were challenged by Inge
to make a Halloween, Autum or Sympathy project


Voor mijn derde kaartje ben ik aan de slag gegaan 
met het nieuwe wasbeertje van Marianne Design. 
Heb erg getwijfeld of ik hem wel zou aanschaffen, 
maar toen zag ik een heleboel voorbeeldjes voorbij komen op het internet 
en was ik toch weeral verkocht !

For my 3th card, I went to work with the new raccoon dies from Marianne Design
At first I didn't know if I was going to buy them,
but as soon as I saw all the examples on the internet
I was sold ! 


Bij deze... Ik heb geprobeerd 
om het wasbeertje op een 'andere manier' te gebruiken. 
Het ene koppeltje kleurde ik volledig in met ZIG, 
het ander koppeltje, kreeg een beetje Distress Inkt aan de randjes. 
Dezelfde snijmal en toch een heel ander resultaat. 
Persoonlijk vind ik de ZIG versie het meest geslaagd (is wel het meeste werk...).

So, I tried to use the dies in a different way,
I colored 1 set with my Zigs,
on the other ones, I used a bit of Distress ink on the sides
same dies, but a different result
Personally I like the ones with the Zig markers the best
but it is also the most work ...


Snijmal : Marianne Design (links gekleurd met ZIG)
Sentiment : My Favorite Things


Wil je de kaartjes live bekijken en betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje 
aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. 
Daar kan je alle voorbeeldjes bewonderen, 
ook die van de andere DT leden. 
Uiteraard zijn er ook erg mooie voorbeeldjes te bekijken van Inge en Maries.


Want to see these cards in real life
no problem, just visit In 't Woefke in Deuren (B)
where you can see these and many more

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie je graag later terug, tot dan !

Thanks for visiting and till next time !

Groetjes, Martina

x

2 opmerkingen:

Patrice zei

Wat een leuke creatie is dit..ze zijn schattig!

Enny zei

Oh, wat prachtige herfstkaarten, zo'n schattige wasbeertjes ! Groetjes, Enny