dinsdag 29 oktober 2019

Een kleine wasbeer ...



Dag bloggers,

Hi bloggers,

Hier is al meteen een tweede projectje…
Er zijn weer een heleboel leuke snijmallen van Marianne Design.
Ik dacht dat ik ze meteen allemaal mee had genomen, 
maar er waren er nog een paar in de winkel blijven liggen…
Dus moest ik deze maar gebruiken voor mijn 2de project…

Here's my 2nd project ..
there are a lot of fun new dies from marianne Design,
and I thought I had bought them all,
but what do you know .... I forgot some in the store
so I just had to use this one for my 2nd project ...

Deze geweldige wasbeer kan je deze tijd van het jaar 
ook voor heel veel gelegenheden gebruiken, 
bij mij mocht hij op een verjaardagkaartje…
Die heb je altijd nodig 
en ik maakte er meteen een setje mee 
zodat de voorraad wat aangevuld werd.

This fun raccoon can be used for many occasions
and here I used him on a birthday card ...
something I need regularly
so I made a whole stash with them
so I have plenty of reserves ...

Ik maakte nog eens een easel-kaart, 
dat was weer lang geleden…
Papier is allemaal van Bazzil. 
Ik heb er steeds een heel kleurenarsenaal van in voorraad 
zodat er altijd wel een passend kleurtje gevonden wordt…

I decided on an easelcard,
that was a while and the result is always nice.
The paper is all from Bazzill
something I buy in lots of colors,
so there is always a color I can use that fits

Een blad en een cirkelboord van Spellbinders 
en een takkenboord van Memory Box er bij 
en een leuke tekst van Gummiapan en ook deze kaart was een feit…

The leaf and circle border are from Spellbinders,
and the branches are from Memory Box
the text was die cut with a Gummiapan die

Het meeste materiaal vind je nu ook bij ‘in ’t Woefke’. 
Met de herfstvakantie die bezig is, 
hebben velen onder jullie wel zin in kaartjes-maken.
Ga dan zeker een keer langs bij Inge, 
zo kan je inspiratie opdoen en ook leuke spullen mee nemen…

Lots of these materials you can find at In 't woefke,
and now with a school vacation,
it's the perfect time to make some cards
so don't forget to visit Inge
and get inspired, while shopping new crafting materials;

Tot snel met mijn laatste project,

Till tomorrow with my last project for this month

Liefs,

Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Wat een prachtige kaart, zo grappig met die wasbeer ! Groetjes, Enny