woensdag 2 oktober 2019

Altenew en Lesia Zgharda

Hallo iedereen,

Hi everyone,

Ik ga eens iets nieuws (voor mij dan toch) proberen:

I'm gonna try something new (for me anyway):



Dit weekend zou ik een nieuwe bestelling plaatsen bij Altenew,
dus mocht er iemand nog iets zoeken, 
graag iets willen bestellen,
...
dan kan dat, laat me ff weten wat je wil
en als het op voorraad is,
dan bestel ik heb bij voor je

This weekend I plan to place a new order with Altenew,
so if anyone is looking for something,
and wants to order it
...
you can, just let me know what you want
and if it is in stock,
I'll order it for you


Hetzelfde geldt voor Lesia Zgharda,
het nieuwe merk dat jullie tijdens ons opendeur weekend 
voor het eerst konden bewonderen en kopen
Mits er genoeg belangstelling is,
ga ik daar weer inkopen.

Let wel op: voor deze Lesia stempels geldt een lange wacht periode;
het duurt wel min. 3 à 5 weken
voor deze in de winkel aankomen !

The same for Lesia Zgharda,
the new brand you could all admire and buy
for the first time at out open house weekend
if there is enough interest
I'll place a new order.

Attention: these Lesia stamps take a while to arrive
it can take up 3 to 5 weeks min.
before they arrive in the store !

Dus wil je dat ik iets voor je bestel
(graag een voorschotje want bestellen = zeker nemen)
zodat je zeker bent 
(mits ze op voorraad zijn)
dat je de mallen en of stempels hebt ?
Laat dan ten laatste iets weten tegen zaterdag 17.00u
en ik doe m'n best

So if you want me to order something for you
(preferably pay something in advance 
because ordering = definetly buying it)
I'll do my best (depending on in stock or not)
Send me an e-mail before Saturday 17.00u
and I'll order them for you.

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: