maandag 28 oktober 2019

condoleance ...



Dag bloggers,

Hi Bloggers,

Het was even stil van mijn kant, 
maar hier volgt een kleine inhaalbeweging…

It was a bit quiet from my side,
but I'm ready to catch up ...

Oktober is bij mezelf de maand dat ik steeds een serie rouwkaarten maak.
Één daarvan mocht dan ook niet ontbreken als project voor het DT.

During October, I make a lot of sympathy cards,
and this one I just had to show here.

Deze kaart is gemaakt met papier en een snijmal van Alexandra Renke.
De snijmal had ik al heel lang geleden gevonden bij ‘in ’t Woefke 
maar ik had hem tot nu toe nog niet gebruikt.
Toen ik dit papier dan ook nog vond bij Inge in de winkel, 
wist ik meteen wat ik er mee wou doen.

The card is made with papers and a die from A. Renke.
The die I've bought a while agon, but never used it
but when I saw this paper at In 't Woefke
I knew what I wanted to do.

Basiskaart maakt ik in zwart en écru linnen.
De snijmal sneed ik 2x uit: 
een keer in zwart en een keer in grijs papier ook van Renke…
Nog wat glitters op de uiteinden van deze bloem en een mooie tekst er bij…

The basecard is made with Linnen cardstock
I die cut the flower twice,
1x in black and 1x out of grey paper from Renke ...
I added some glitters on the flower and added a nice text ...

Bij ‘in ’t Woefke vinden jullie vast je keuze 
en de papiercollectie van Alexandra Renke is zo groot 
dat je zeker wat naar je zin kan vinden…

If you're looking for paper from Renke,
just visit In 't woefke
where you'll find a large collection to choose from ...

Tot een volgend project alweer,

Till next time,

Liefs,

Nancy

2 opmerkingen:

Ellen zei

Prachtig Nancy...ik vind dat merk zo gaaf!
Groetjes Ellen

Laurespage zei

Een hele mooie en klassevol kaart !
Groetjes, laurette