zaterdag 19 oktober 2019

problemen met gmail

Hallo iedereen,

Ik heb deze week van verschillende mensen vernomen 
dat ze van mij geen mails meer ontvangen op hun gmail account ...
ook niet als ik gewoon op hun mails antwoord ...
zeker als je je mail in je mailprogramma laat binnen komen ...
dan werkt het vaak niet meer

dit zou komen door nieuwe beveiligingsinstellingen bij gmail zelf
gelieve op het internet in te loggen bij gmail 
en daar te kijken of mijn mails in jullie spamfolder zitten

je moet wat instellingen aanpassen bij de beveiligingen,
wil je m'n mails nog ontvangen,
bv. je mailprogramma toegang geven
of mijn mailadres als veilig melden

zelf weet ik ook niet juist wat het probleem is,
indien het niet lukt, opzoeken op internet
of contact opnemen met gmail

je kan natuurlijk mij ook altijd een nieuw mailadres bezorgen.

hopelijk wordt het zo opgelost

groetjes

Inge

Geen opmerkingen: