donderdag 10 oktober 2019

Halloween Sneak Peek ...

Hallo iedereen,

Hi everyone,

Vorige week bedacht ik me ineens,
dat ik door alle drukte rond de viering van ons 30-jarig bestaan
ik Halloween helemaal uit het oog verloren was !!!

Last week I suddenly realised,
that with all the fuzz about celebrating my store's 30th anniversary
I completely forgot Halloween !!

Hoe kan dat nu ?!!!
Ik heb dit jaar zelfs geen Halloween etalage gemaakt !!!

How is that possible ?!!!
I even forgot to display all my Halloween stuff !!!

Kunnen jullie dat voorstellen?
Ik niet, hoog tijd dus om orde op zaken te stellen 
en aan een projectje te beginnen LOL

Can you imagine that ?
Not me, so high time to make a project LOL

Dus ging ik m'n materiaal bij elkaar zoeken,
en begon ik aan een leuk griezelig Halloween project ...

So I collected all my Halloween craft stuff
and started a fun but scary project ...

... en hier is alvast een Sneak Peek ...
ik begon met zo'n bruin doosje als rechts staat ...
en heb het helemaal verandert,
zoals jullie links zien ...
het afgewerkte projectje laat ik jullie later wel zien,
maar voor nu ...


... so here is a little Sneak Peek ...
I started with a brown box,
simmilar as you see on the right
and turned it into something completely different
as you see on the left ...

En? wat vinden jullie ervan?
indien er genoeg interesse is
- dus laat maar horen -
dan wil ik dit wel als Halloween workshop geven
op wo 30/10 of do 31/10
op Halloween zelf dus

So, what do you think?
if there is enough interest 
- so tell me -
I can give a workshop making this
on October 30 or 31

Let wel op,
door alle lagen, droogtijden e.d.
is dit geen gewone workshop,
maar meer een dag workshop

Dus ben je geïnteresseerd?
Laat het me hier bij de reacties weten,
of stuur me een mailtje,
en dan bekijk ik het dit weekend wel

Bedankt en groetjes

Inge

2 opmerkingen:

Enny zei

Wauw, dat ziet er al prachtig uit Inge ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Gaaf gemaakt!
Gr Ellen