zondag 28 februari 2021

You make life sweeter


Hallo iedereen,

hi everyone,

vandaag m'n laatste "Sweet" kaartje 
voor deze maand ...

today I'm showing you my last "sweet" card
for this month ...

Ik hoop dat we jullie honger heb doen krijgen
hebben kunnen inspireren :)

I hope you got inspired to make cakes
cards I mean :)


ook dit is een Lesia Zgharda stempel
ingekleurd met - jawel hoor -
aquarel potloden ...
is hij niet prachtig ?!
en de kwaliteit is gewoon fantastisch !
ik ben blij dat ik er enkele jaren geleden mee begonnen ben 

this is also a Lesia Zgharda stamp
colored with - you guessed it -
watercolor pencils
isn't it gorgeous ?
and the quality is amazing !
I'm glad I started selling these a couple of years ago

Zo, morgen begint er een nieuwe thema hier op de blog
maar wie weet, volgen er nog wel af en toe
sweet kaarten ...

So, tomorrow we start with a new theme here on the blog
but who knows, maybe you'll see 
more sweet cards somewhere down the line ...

4 opmerkingen:

Laurespage zei

Het is net of er echte chocolade afdruipt. Prachtig.
Laurette

Enny zei

Wauw, weer een "heerlijk" kaartje, super ! Groetjes, Enny

Inge zei

Bedankt voor de complimentjes !!

groetjes Inge

Unknown zei

Ik ben niet overtuigd van de kwaliteit van deze toch n beetje prijzige stempels. Ik heb net mijn nieuwe stempel uitgepakt, en ik vond het vervelend dat mijn stempel érg stevig vast zat aan de verpakking. De stempel is soort van uitrekbaar en mijn vingers én mijn stempel zitten onder de zwarte schilfers van de gedeeltelijk losgelaten voorbeeldafbeelding. Ben wel een beetje ontgoogeld met mijn nieuwe stempel na dit gevecht. Ontwerpen prachtig, maar kwaliteit tot nu toe niet blij mee.