dinsdag 23 februari 2021

Nieuw binnen o.a. Ciao Bella

 Hallo iedereen,

Hi everyone,

Hoe zalig is dit weertje !! 
Ik weet niet hoe het met jullie zit,
maar ik ben al helemaal in lentesfeer
de bloembollen die in bloei staan (of beginnen)
Een nieuw begin hangt in de lucht 
en deze nieuwigheden van Ciao Bella spelen er helemaal op in ...

I don't know how about you,
but the weather here is fabulous,
Spring is in the air
new life is around the corner
and these new items from Ciao Bella,
are perfect for the occasion ....


Stempels: prachtige clear stempels,
goed stevig, dus geven ze een mooie afdruk
met cijfers of baby dieren ...


Ik kon me niet tegenhouden
en moest dit stempeltje inkleuren !! LOL


Paperpads A4 formaat: Delta met o.a. watervogels 
en My First Year ...


2 verschillende sets formaat 30.5 x 30.5cm


en dan nog wat dubbelzijdig papier,
Moon & Me: een dromerig papier
met in het midden de scheiding tussen boven water en onder water
en op de achterkant transparante ballonnen met goudvissen en af en toe de maan ...


Van  het baby papier heb ik ook 2 dubbelzijdige pagina's apart,
deze met de konijntjes, tijgertjes en enkele vlaggetjes


en dan deze, uitermate geschikt voor het maken van Slimline kaarten,
maar denk bv. ook aan een boekenleggers ...


en dan deze 2 sets formaat 15 x 15cm:
Blue Notes (denk aan Jazz, muziek)
en My First Year 


om zelf journals te maken:
3 nieuwe sets van Studio Light


Nog enkele oudere mallen van Marianne Design,
deze blijven populair (je kan er dan ook prachtige kaartjes mee maken)
een cirkel met bloemen van Studio Light
en nog een clear stempel set met NL teksten


en als laatste (voor vandaag):
3 nieuwe Rice papers van Studio Light

bedankt voor jullie bezoekje
en tot heel binnenkort

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: