dinsdag 16 februari 2021

Have a Sweet Birthday


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Kijk eens hoe "Sweet" dit egeltje is !!

Look what a "Sweet" little hedgehog !!

Tja, het thema is sweet deze maand,
maar dat wil niet zeggen dat het alleen maar zoetigheden zijn hè
Sweet = lief, schattig en dit Penny Black stempeltje
komt daar zeker voor in aanmerking !

Yes, the theme for this month is sweet,
but that doesn't mean only candy - sweets
this Penny Black stamp
qualifies as sweet in my book !


Ik heb het stempeltje 2x gestempeld 
en daarna ingekleurd met m'n aquarel potloodjes,
daarna heb ik van het 2de stempeltje, de tas / het kopje, 
de rand van  het bordje
en de handjes van het egeltje uitgesneden 
en met foamtopjes op m'n 1ste afdrukje bevestigd,
zo krijg je een mooi 3D effekt
net zoals vroeger met de 3D plaatjes
het bloemetje en het vlindertje 
komen van oudere PB sets die ik nog over had
van een vroeger projektje 
maar ze zorgen hier voor nét dat extra's

I stamped my image 2x
and colored them with my watercolor pencils
then I fussy cut parts of the tea cup
and the hands of the  hedgehog
and attached them on my 1st image
the little flower and butterfly
are from older PB sets
I had lying around on my workplace
and add just that little splash of color.


Daarna nog een frame uitgestanst 
(ook al een oude retired MFT mal) 
uit een al even oud restje papier
(ik heb zo stapels restjes liggen
en meestal vergeet ik die,
maar  hier paste die perfect bij)

Then I die cut a frame
(this is an old retired MFT die)
out of a piece of paper
that I had
(I have tons of left over papers
and mostly I forget to use them
but not this time)

De tekst die ik gebruikte
staat op de MFT set Sweet Celebrations

The text I used
is from the MFT set Sweet celebrations

Zo, bedankt voor jullie bezoekje
en tot volgende keer weer !

Groetjes

Inge

1 opmerking:

Enny zei

Wat een schattig kaartje, zo'n lief egeltje ! Groetjes, Enny