zaterdag 13 februari 2021

Sweet: Cool Birthday


Goeiemorgen iedereen, 

Goodmorning everyone,

mijn tweede kaartje deze maand voor 'In 't Woefke'. 
Het thema is Valentijn of 'Sweet'. 
Ik dacht meteen aan mijn ijsje van Joy 
dat ik nog altijd onaangeroerd in de verpakking had liggen. 
Misschien is het nu niet echt ijsjestijd, 
maar dat kan geen reden zijn om er een leuke kaart mee te maken. 

My 2nd card for the DT,
and the theme is Valentine or Sweet
My thoughts went immediatly
to the Joy die ice cream cone
that was lying in my "haven't used yet stas"
Maybe now is not the time for ice cream
but that doesn't mean you can't use it on a card


Ik ging helemaal los, 
verwerkte het met de snijmallen van Karen Burniston, 
waar je een leuke flip kaart mee kan maken. 
Hier het resultaat. 

I went all the way with it
and used this ice cream die
with dies from Karen Burniston
making a fun interactive card
as you can see here


IJsjes : Joy, bewerkt met Distress Inkt en een beetje witte pen 
Sentiment : Zelf samengesteld met een aantal sentimenten van My Favorite things 
Kaartenmal : Karen Burniston 

Wil je graag dit kaartje een keertje bekijken / betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
Je kan dan ook meteen je keuze maken 
tussen het ruime aanbod. Inge helpt je graag verder. 

If you want to see this card for real,
just visit the store
and take a look around
there is so much to see
Inge will gladly help if you want


Ik wens je langs deze weg 
alvast een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag later terug voor een laatste 'sweet' kaart. 
Tot dan ! 

I wish you all a lovely weekend
and see you again later
for this month's last sweet project
Till then !

Groetjes, Martina 

x

Geen opmerkingen: