woensdag 24 februari 2021

Pancakes


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Nog een sweet kaartje van mij
deze keer met American Pancakes hmmmmm!

Another sweet card from me
this time featuring American Pancakes,
hmmm delicious !!


Ook deze is een Lesia Zgharda stempel,
het was ff uitzoeken hoe ik hem moest inkleuren
want ik vond er geen voorbeeld van,
maar met dank aan Google afbeelding
(gezocht op pancakes)
is het me gelukt !

This is also a Lesia Zgharda stamp
not as easy to color
since I didn't find an example
but thanks to google images
with a search on pancakes
I did it !

Om de ahorn siroop extra te accentueren
- die glanst in het echt zo mooi ! -
heb ik er op het einde wat glossy accent op gedaan
hopelijk zien jullie het op de foto 
als je er op klikt

To accentuate the maple syrop
I added Glossy Accent over my coloring
I hope you see it 
when you open the photo


en jullie kunnen het al raden,
ook deze is ingekleurd met aquarel potloden
en omdat de stempel al zoveel detail heeft,
heb ik de kaart simpel gehouden
met enkel een strookje bijpassend papier

as you might have guessed,
I colored this stamp also with my watercolor pencils
and kept the card simple
I just added a small piece of colored paper

zo, dat was het weer voor vandaag,
Bedankt en tot volgende keer !

Groetjes

Inge

2 opmerkingen:

Enny zei

Wauw, supermooi en lekker ! Met die lekkere ahorn-siroop (kleur) had ik kunnen helpen, we hebben een grote fles gekregen van onze familie in Canada. :) Groetjes, Enny

Inge zei

LOL ja die Maple Syrup is fantastisch hè, gelukkig vind je die hier nu ook zonder problemen, want wij hebben geen familie in Canada LOL