woensdag 17 februari 2021

Sweet wishes


Dag bloggers,

Hi bloggers,

Februari is voor het design-team van ‘in ’t Woefke’ 
de maand van liefde en zoetigheden.
En met dit projectje probeerde ik beiden te combineren.

February here on the blog
is all about love & sweetness
and with this project,
I combined both

Sinds ik de sjablonen van Lawn Fawn in huis heb, 
wil ik laten zien dat je ze op verschillende manieren kan gebruiken.
Op deze kaart, kleurde ik ze in met zoete kleurtjes, 
dezelfde als die lekkere suikerhartjes 
die we allemaal wel kennen.

Since I own the Lawn Fawn stencils,
I want to show you how versatile they are
On this card I colored the hearst
in the same sweet colors
as the sugar candy hearts
we all know


Daarom maakte ik meteen een setje met een zakje zoetigheid er bij. 
Leuk toch als je iemand met zo’n setje kan verrassen?
Op de gekleurde hartjes gebruikte ik maar 1 tekstje 
dat ik enkele keren liet terug komen.

To complete the set I also made a little giftbag
filled with these sugar hearts
Isn't it lovely 
On the colored hearst, 
I used just one text
that I repeated

Op het zakje heb ik sluiting gemaakt 
met een hartje van Lawn Fawn met XOXO er op.
De touwtjes heb ik dan weer in de kleurtjes van de hartjes genomen 
zodat alles bij elkaar past.


To close the giftbag
I used a heart from Lawn Fawn 
featuring XOXO
The twine I used
is the same color as the heart
so it all fits together nicely

Voor deze en nog veel meer zoete ideetjes 
kan je deze maand terecht bij Inge.
Zij zal jullie graag helpen bij het uitzoeken 
om lekkere kaarten en projectjes te maken.

For these and more sweet ideas
you can go to Inge at In 't Woefke
and she'll help you look
for the perfect item to complete your cards 
and other projects

Tot een volgend project alweer,

See you  next time

Liefs,

Nancy

Geen opmerkingen: