zaterdag 27 februari 2021

Roses and Violets…


Dag bloggers,

Hi bloggers,

We zijn al even aan de slag met ‘zoete kaartjes’ 
en hier is mijn laatste projectje van deze maand.

We're still busy making sweet cards
and here is my last project for this month

Ik kocht vorig jaar deze leuke muisjes 
en ze lagen nog ingepakt in mijn kast.
Dus hoog tijd om ze er een keer uit te halen 
om er een zoet kaartje mee te maken…

Last year I bought these cute mice
but - does it sound familiar - 
I haven't used them yet
So high time to take them out
and get busy ...

Zowel de stempels als de snijmallen 
zijn allemaal van Lawn Fawn.
En de tekst vond ik nu eens perfect passen 
om een zoete wens mee te verwoorden…

Both stamps and dies are from Lawn Fawn
and the text suited this project perfectly

Hopelijk hebben jullie de afgelopen maand 
genoeg inspiratie opgedaan om ook een zoete kaart te maken.
En als je nog meer wil zien, 
moeten jullie zeker een bezoekje brengen aan ‘in ’t Woefke’ 
want ik ben er zeker van dat Inge 
nog veel meer zoets in de aanbieding heeft.

I hope you enjoyed this month's theme
and if you want to see more
just visit In 't Woefke
I'm sure Inge will have 
lots more sweet crafty items for you

Op naar een volgende maand met een nieuw thema!

Get ready for next month's new theme !

Tot een volgend project alweer!

See you then !

Liefs,

Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Oh, hoe schattig, dat muizenkaartje met die tekst ! Groetjes, Enny