dinsdag 2 februari 2021

Valentijn !


Goeiemorgen iedereen, 

Goodmorning everyone,

vandaag een kaartje voor het DT
Een extra kaartje deze maand. Een nieuwe maand, 
dus ook een nieuwe uitdaging.... 
Deze keer wil Inge vooral 'Valentijn', 
gevolgd door het thema 'sweet' zien op het kaartje. 
Ik mengde de twee thema's hier al een beetje door elkaar... 

Today a project for this DT
and special card, for a new month
and a new challenge
Inge follows the holidays,
so this month we start with Valentine followed by Sweet
I mixed both themes for this card

Ik had al een tijdje, deze stempel van de kauwgomballenautomaat, 
waar ik (volgens mijn) nog niet zo vaak mee gewerkt heb. 
Om het 'Valentijn getint' te krijgen, 
drukte ik in elk balletje een hartje. 
Zo krijgt het een heel andere betekenis. 
In deze zoete kleurtjes, kan je er toch niet aan weerstaan ? 
Nietwaar ? 


I owned this stamp for a while now
and don't think I used it yet
To fit the theme, I stamped a heart on each gumball
getting a whole new meaning this way
and tell me ... who can resist these sweet colors ?

Afdrukje kauwgomballenautomaat : Lawn Fawn, 
gekleurd met aquarel potloden, hartjes afgewerkt met glossy 3D 
Sentiment 'sweet' : Lawn Fawn 
Sentiment 'Valentine' : My Favorite Things 
Papier : Forever Friends 

Wil je graag dit kaartje en ook andere kaartjes zien / betasten ? 
Dat kan, rep je dan naar de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. 
Daar kan je meteen je voorraad inslaan en uiteraard lekker rondkijken, 
want het aanbod is groot ! 


If you want to see this card,
you know what to do, just visit In 't Woefke
and there you can shop your heart out
you won't believe how much there is to chose from !

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag binnenkort terug voor een volgende kaart ! 
Tot dan ! 

I wish you all a nice day
and see you again soon with a new project
Till then !

Groetjes, Martina 

x

Geen opmerkingen: