vrijdag 15 mei 2020

Wishing you clear skies


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Hier ben ik weer met een nieuw kaartje ...
heel clean en simpel ...
net zoals ik het in gedachte had ...

Here I am again with a new card ...
clean & simple ...
just as I like it ...


Voor deze kaart heb ik weer wolken geblend
maar enkel in 1 hoek ...
de rest blijft gewoon wit ...
de tekst is - net als het schaapje -
van MFT:
schaapje: Birthday Buds
tekst: Sweet Forest Friends

For this card I blended some clouds again,
but only in 1 corner ...
the rest stays white ...
the text is - just as the little sheep -
from MFT
lamb: Birthday Buds
text: Sweet Forest Friends


Hier zien jullie een detail van het schaapje met ballon,
het schaapje is ingekleurd met aquarel potloden,
en heb ik alles heel voorzichtig uitgesneden met een mesje
maar omdat en ballon niet zo makkelijk is om in te kleuren
laat ik jullie een andere manier zien ...
ik heb de ballon gestempeld op design papier,
ook weer netjes uitgesneden, 
en dan op de 1ste ballon gekleefd ...
zo krijg je weer een ander effekt

Here is a detail of my card,
showing the little sheep and balloon,
I colored the sheep with my watercolor pencils,
and fuzzy cut it all out with a craft knife
and since I know how hard it is to color a balloon,
I wanted to show you another way:
I stamped the balloon again on patterned paper,
fuzzy cut this also with my craft knife
and attached it on the stamped balloon
this gives a totally different effekt.

en? wat vinden  jullie er van?

So what do you think?

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: