zaterdag 2 mei 2020

Up in the air



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

een nieuwe maand, een nieuwe uitdaging ! 
Inge verwacht in mei van haar DT team 
dat ze kaartjes maken met het thema 'Up in the air'. 


A new month, a new challenge!
Inge asked us, her DT,
to make cards themed: Up in the air

Na een zoektocht tussen mijn spulletjes 
en wat nadenken wat ik hiermee zou doen, 
resulteerde tot onderstaande kaart. 
Ook het filmpje op Facebook van Inge, de whiper card, 
bracht me tot dit idee. 


After looking through my stash
and lots of thinking
I came up with this card
and Inge's video on Facebook showing the whiper card
inspired me to make this.

Het werd een gezellig drukke bende, 
die geniet van de buitenlucht. 
Tijd voor een (veilig) feestje dus. 
Met de nodige afstand tussen elkaar, 
konden de diertjes van Cats On Appletrees pronken op deze kaart.
Heb me tijdens de coronaweken ook een keertje zitten amuseren 
om een filmpje te maken hoe het kaartje werkt. =)


This little crowd has lots of fun outside
time for a - safe - party
keeping enough distance between them
So the cute Cats on Appletrees animals
are showing of on this card
and during this corona free time,
I had fun experimenting with this little movie
showing you how this card works =)


Achtergrond : My Favorite Things met Distress Inkt
Gras : Lawn Fawn met Distress Inkt
Afdrukjes dieren : Cats On Appletrees

Inge heeft een heleboel van deze diertjes nog in voorraad. 
Die kan je zien op het filmpje op haar Facebook pagina 
van 'In 't Woefke', bij de 'houten stempels'.
Contacteer Inge voor verdere info.


Inge still has lots of COAT in stock,
you can see them on her Facebook video 
where she shows the wood mounted stamps
You can contact her for more info


Ik wens jullie allemaal alvast een heel erg fijn weekend toe 
en ik zie jullie graag later terug voor een verse kaart,


I wish you all a lovely weekend
and see you again soon
with a fresh project,

tot dan !

Groetjes, Martina

x

2 opmerkingen:

Patrice zei

Toppie...

Enny zei

Oh, geweldig, wat een leuke, drukke kaart met al die diertjes ! Groetjes, Enny