woensdag 20 mei 2020

Geniet van een mooie dag...



Hoi hoi iedereen, hier ben ik weer ... 

Hi everyone, it's me again ...

Vandaag een dubbel gevouwen kaart.
Er zit een vernuftig systeempje in, 
dat de twee kaarten op een derde rechtzet.

Today a double folded card,
with an engenius system
where you can put the 2 side cards, 
on top of the 3rd one


We vertoeven deze maand in hogere sferen 
en daarom koos ik voor een stempel, 
die ik al een tijd heb, van House Mouse.
Drie muizen, die vliegen op een blad...

We're all high up in the sky
and so I choose this stamp
- that I have had for a long time -
3 mice, flying on a leaf

Je kan er allerlei achtergronden bij gebruiken. 
Het blad kan lente-, zomer- of herfstkleuren krijgen 
en de muizen zijn grijs of bruin, ...
zoals je zelf verkiest.

You can use so many backgrounds with this one
and the leaf can be colored in spring, summer or autumn colors,
and the mice can be grey, or brown, ...
whatever you choose.


Mijn stempel is nog één van de op hout serie, 
die ze nu helaas niet meer maken. 
De stempels die heruitgebracht of nieuw zijn, 
zijn ofwel op cling (grijs dikker foam) of als clear stempel,
maar ook dan zijn niet alle designs nog verkrijgbaar jammer genoeg ...

My stamp is one from the wood series,
sadly they don't make these anymore
the new ones are cling mounted or clears
but even then, not all designs are still available sadly enough ...

De tekststempel komt van Hero Arts (ook al een wat oudere)... 
Design papier allemaal van My Favorite Things 
en het "Fly High" strookje, 
heb ik in een letterprogramma op de PC gemaakt en afgeprint. 
Je kan het ook met een Dymo labelmaker maken.

The text stamp (also an older one) is from Hero Arts
The design paper is all from My Favorite Things
and the Fly High was made by me on my computer
and printed out, but you can also use something else instead


Deze keer heb ik gekleurd met soft colors 
en bewerkt met een doezelaar en terpentine.
De kaart heeft wel een groter formaat envelop nodig... 
maar ik weet zeker dat diegene die hem krijgt daar heel blij mee gaat zijn.

This time I colored with soft colors
and used odorless terpentine to blend them
This card is bigger than normal
but I'm sure whoever gets this card,
will be very happy with it.

Tot volgende keer

Till next time

Patrice

1 opmerking:

Monique zei

Super mooie kaart!