dinsdag 12 mei 2020

Kitten balloon


Hallo iedereen,

Hi everyone,

jaja, ik ga nog ff door met het thema,
en vandaag heb ik voor de verandering
eens een shaker card gemaakt ...

yes, we're continuing witht he theme
and today I made a shaker card ...


De luchtballon en kitten komen van de MFT set
Up in the Air ... toepasselijker kan bijna niet hè
het leuke bij deze set is, 
dat je de luchtballon gewoon kan gebruiken,
maar je kan ook kiezen of je een kitten, pup of beertje
in de ballon wil laten vliegen ...

The hot air balloon and kitten are from the MFT set
Up in the Air ... it can't get easier than this now can it
and the fun thing is:
you can choose to use the balloon as is
or you can choose who flies in it:
the kitten, pup or bear ...


De wolken voor de shaker card zijn van Memory Box
en heb ik gevuld met wat pareltjes
en de sterren komen van een Hero Arts confetti set
De stempel is ingekleurd met aquarel potloden
en de tekst is van Crealies

The clouds for the shaker elements are from Memory Box
and I filled them with little pearls
and the stars are from a Hero Arts sequin mix
The stamp is colored with watercolor pencils
and the text is from Crealies

Groetjes

Inge

2 opmerkingen:

Patrice zei

Zo’n leuke...eenvoud siert!

Inge zei

ja hè ben er ook tevreden van, ik wou het prentje als focus houden,
maar toch ook eens iets speciaals op de achtergrond doen,
en dat is hier wel gelukt vind ik LOL

groetjes

Inge