donderdag 14 mei 2020

Hooray !



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

het is donderdag, midden mei. 
Niks speciaals denk je dan... 
Jawel, je krijgt van mij mijn tweede projectje 
voor DT 'In 't Woefke' met als thema 'Up in the air'. 
Deze keer maakte ik een slider card, 
waarbij we lekker veel ballonnen de lucht inlaten... 
Als dat geen feest is, weet ik het ook niet meer !


It's thursday, the middle of May
Nothing special you say ...
Ofcourse it is, with my 2nd project for this month's
DT challenge: Up in the Air
This time I made a slider card
with lots of balloons
isn't that a party ?!

Ik maakte de achtergrond zelf met Distress Inkt, 
geeft toch altijd wel een leuk effect vind ik. 
Het konijntje lag nog geduldig te wachten in mijn voorraad. 
Eindelijk mocht het verlost worden. 
Inge heeft er nog zeker eentje op voorraad, 
dus snel zijn is de boodschap !


I made the background myself with Distress ink
I really like this effect
This bunny was waiting patiently in my stash
to be used, so here it is
Inge still has it in her store
so if you want it
be quick !

Achtergrond : Distress Inkt, gebruik maken van een stencil van My Favorite Things
Gras sneed ik zelf met een snijmal uit een mica vel, 
maar ik durf wedden dat Inge daar in haar winkel zeker ook een oplossing voor heeft.
Konijn : Crafter's Companion, ingekleurd met aquarelpotloden, Caran D'ache
Sentiment : My Favorite Things


Wil je graag deze en nog andere kaartjes 
bewonderen in de winkel, dat kan al. 
Breng Inge dan zeker een bezoekje, 
dan kan je ook meteen je materialen aanschaffen.

If you want to see this and all other cards
in real life ... you can
Just visit Inge in her store
where you can shop till you drop


Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.

I wish you all a nice day
and see you again later this month
with a fresh new card

Groetjes, Martina

x