dinsdag 5 mei 2020

Airplane greeting


Hallo iedereen,

Hi everyone,

zoals jullie al konden zien,
is het thema deze maand: Up in the Air

As you could already see here on the blog,
the them for this month is: Up in the Air

Voor mijn 1ste kaartje heb ik gekozen 
voor de retired MFT Airplane Greetings,
een heel leuke malen en voor de geïnteresseerden: 
ja ... ik heb er nog 2 van ...

For my 1st card I chose
the retired MFT Airplane Greetings,
a fun die and for those who are interested:
yes ... I still have 2 of them ...


Voor de achtergrond heb ik wolkjes geblend
met distress inkt en de MFT stencil clouds 
ook het vliegtuig is met Distress inkt gekleurd
de streep heb ik met een fineliner getekend
de tekst op de banner, is van een andere stempelset van MFT
die hebben heel veel teksten die er op passen.

For the background I blended clouds
with distress ink and the MFT stencil clouds
even the plan is colored with distress ink
and the lines I have drawn with a fineliner
The text on the banner is from another MFT stampset
they have lots of text that fits on the banner.

So, hopelijk vinden jullie deze kaart leuk
later laat ik nog meer 'Up in the Air kaartjes zien
die ik tijdens de lockdown light gemaakt heb

So, hopefully you like this card
later this month, I'll show more 'Up in the Air' cards
that I made during this lockdown light

En als alles goed gaat, mogen we volgende week
maandag 11 mei weer open gaan
wij hebben onze voorzorgen genomen en zijn er klaar voor
dus duimen maar hè !

And if everything goes well, we can re-open our store
next week on Monday May 11th
we've taken lots of precautions and are ready for it
so keeping fingers crossed !

Bedankt en hopelijk tot snel

Thanks and hopefully till next week !

stay safe and healty

Inge

4 opmerkingen:

Enny zei

Oh, wat een toffe kaart, maar ik gebruik meer bootjes (hobby van mijn broer) :))) Groetjes, Enny

Laurespage zei

Inge, een hele fijne kaart.
Groetjes, laurette

Inge zei

Hallo Enny,

tja, maar met het thema deze maand Up in the Air moet je maar denken dat dit een luchtschip is hè LOL vond deze mal al lang leuk, heb hem ook al lang in mijn bezit, en nu was het dé gelegenheid om hem te gebruiken ...

Groetjes
Inge

Inge zei

Bedankt Laurette,

eens iets helemaal anders hè

Groetjes

Inge