donderdag 7 mei 2020

Baby Quinn in de wolken


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Is dit geen schatje ?
Dit lieve konijntje op een wolk,
past helemaal in the thema van deze maand
en mocht absolutt niet ontbreken op 1 van mijn projectjes ...

Isn't this cute?
this cute little bunny on a cloud,
fits this months theme perfectly
and I jusst had to use it on 1 of my projects


De stempel is van Whipper Snapper
en noemt Baby Quinn
en is ingekleurd met m'n favoriete aquarel potloden ...
de achtergrond is weer geblend met een MFT stencil: clouds

The stamp is from Whipper Snapper
and is called Baby Quinn
I colored it with my favorite watercolor pencils
and the background again, is blended with a MFT stencil: clouds


Eigenlijk heb ik de stempel zelfs
 een paar keer gestempeld en ingekleurd, 
en dan heb ik alles heel voorzichtig
met een mesje uitgesneden 
en weer op elkaar bevestigd
met 3D foamtopjes
zo krijg je een prachtig 3D effekt ...
wel veel werk, maar het resultaat 
mag er dan ook zijn vind ik ...
wat vinden jullie ?

Actually, I stamped and colored Quinn
several times, and fuzzy cut it out
so I could create a 3D effekt
with foamtape ...
a lot of work, but the result is great
don't you think ?

Groetjes

Inge

2 opmerkingen:

Laurespage zei

Superlief en de sterretjes onderaan de wolk maken het kaartje af.
Groetjes, laurette

Inge zei

Bedankt Laurette,
heb me goed geamuseerd met dit kaartje
het konijntje is dan ook zo cute hè
groetjes

Inge