zondag 11 december 2022

Verleiding om niet aan te weerstaan…


Dag bloggers,

hi bloggers,

Vorige week liet Inge deze leuke mallen set zien aan een klant 
en ja…ik had het ook weer gezien. 
Ik was meteen verkocht!
Erg toch hé (zeg ik hier met een knipoog).

Last week Inge showed this stencil set to a customer
and yes, I saw it too
and fell in love
Isn't that terrible (wink wink)

Ik ben er dan maar meteen mee aan slag gegaan.
Wat kleuren, groen, rood en blauw 
van Memento bijeengezocht… 
mijn dunne brush borsteltje van Nellie’s Choice erbij genomen… 
nog een hele leuke tekststempel en aan slag.
Voilà… zie hier het resultaat.


As soon as I got  home I went to work 
and used some green, red en blue memento's
a mixed media brush from Nellie's Choice
and a fun stampset
and this is the result

Ben ik tevreden?
Ja hoor… 
en wat denken jullie ervan?

I'm happy with it
what do you think?

Groetjes Patrice

 

2 opmerkingen:

Enny zei

Een prachtige kaart Patrice ! Groetjes, Enny

viviane zei

mooi gedaan