donderdag 22 december 2022

Fijne kerst


Goeiemorgen iedereen,

goodmorning everyone,

vandaag heb ik voor jullie mijn derde 
en laatste kaartje voor deze maand 
en voor dit jaar voor DT 'In 't Woefke'. 

Today my 3rd and last project for this month
and for this year !

Ik haalde eindelijk 
het nieuwe egeltje van Marianne Design uit zijn verpakking. 
Die kreeg het meteen koud, 
dus deed ik hem een warme sjaal aan en zette hem een muts op. 
Zo kan hij lekker rustig mijn kaartje sieren.
Het werd deze keer geen technische kaart, 
maar dat mag ook wel een keertje denk ik dan...


I finally used the new hedgehog from Marianne Design
and took it out of the wrapping
oh boy, that was cold, so I quickly added a warm scarf
and a hat, and now he can be at ease on this card
Not a technical card this time
but that's okay isn't it ...

Papier : Eigen voorraad
Cirkels : Marianne Design
Egeltje : Marianne Design
Sentiment : Marianne Design
Sneeuwsterren : Sizzix

Wil je graag het kaartje en zo veel andere voorbeeldjes bekijken / betasten ? 
Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke', 
daar kan je ook de kerstsfeer opsnuiven. 
Uiteraard is het the place to be 
om alsnog wat materiaal aan te schaffen !


You can see this card at In 't Woefke
while enjoying the christmas atmosphere
and don't forget, 
it's the place to be for all crafty goodies !

Wil je tijdens de kerstvakantie terecht ? 
Kijk dan heel goed naar de openingsuren, 
(de winkel is gesloten de 1ste week van januari)
zodat je niet voor gesloten deuren staat !

If you want to visit the store
just make sure to see if the store is open
(the store is closed the first week of January)
so you don't end up in front of closed doors !

Ik wens jullie alvast een hele fijne feestdagen toe 
en zie jullie heel graag volgend jaar terug 
voor nieuwe projectjes.

I wish you all happy holidays
and hope to see you again next year
for more new projects.

Lieve groeten,

Martina
x

1 opmerking:

Enny zei

Een supermooie kaart, zo schattig met dat egeltje ! Fijne feestdagen voor iedereen ! Enny