woensdag 14 december 2022

25 december


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone

vandaag een tweede kaartje deze maand voor DT 'In 't Woefke'. 
Uiteraard blijft het kerstthema van kracht, ook deze maand. 

Today my 2nd project for December
and - no surprise - it's another xmas card

Ik baseerde me op een kaartje dat ik vorig jaar 
voor mijn verjaardag kreeg van mijn broer. 
Het modelletje gaf me inspiratie om het toe te passen 
op het materiaal dat ik in mijn bezit had en kijk.... 
En dit is het resultaat. 


I based it on a card I got last year for my birthday
and it inspired me to make it with my own materials
and look at the result.

Het werd een soort pop-up kaartje, aan de buitenkant. 
Doordat je de flap achteraan vrij houdt 
en onderaan een soort van 'plateau' maakt, 
kan het kaartje zonder problemen mooi recht op de kast blijven staan.

It's kind of a pop up card on the outside
and it makes a little stand on the bottom
so the card stands nicely straight
without a problem


Er zullen zeker nog wel kaartjes volgen met deze strookjes, 
hij is erg leuk om te maken en zeker niet moeilijk !

I'm sure more of this kind will follow
it's fun to make and not difficult

Benieuwd ? 
Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke', 
daar kan je alles lekker betasten en bekijken. 
Uiteraard kan je dan meteen je nodige spulletjes aanschaffen 
om zelf aan de slag te gaan !

why not plan a visit to In 't Woefke
where you can see this card
and many more !

Achtergrond : Distress Ink
Cirkels en dennebomen : Sizzix
Sentiment buitenkant : Paper Pads
Sterretjes : Eigen voorraad
Sneeuwsterren afgedrukt : Papermania

Ik hoop jullie weer wat inspiratie gegeven te hebben op deze manier. 
Nog niet genoeg ? 
Niet erg, breng een bezoekje 
aan het blog van Inge, 'In 't Woefke' 
of de winkel 
en je wordt vast wel verleid 
om nog kerstkaartjes te maken.


I hope this card will inspire you
and if you can't get enough of xmas
why not visit the store
and enjoy the christmas decoration
and all the stamps, dies, papers and more
that you can buy there

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag later terug 
voor een laatste projectje van december,

I wish you all a lovely day
and see you again real soon
with my last project for December

tot dan !

Groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Enny zei

Een prachtige kaart ! Groetjes, Enny