dinsdag 13 december 2022

Bij kerst horen Kerstrozen..


Dag Bloggers,

Hi bloggers,

Daar ben ik weer… 
en wederom een gevouwen exemplaar. 
Oh oh oh zo leuk om te doen!

It's me again
with another fold card
they are just so much fun !

Papier uit mijn Friendz Designpaper blokje “ Snowflake Kisses “… 
een malletje van Renke en mijn kerstrozen malletje…

For this card I used another Craftlab / Studio Light paperpad
called Snowflake Kisses
a die from Renke and a poinsettia die 

Alles cutten, ineen plakken en plaatsje op de kaart geven…
De bloemen heb ik ook nog even 
met een doorzichtige glitterpen een sprankeltje gegeven…

I die cut everything, glued it together 
and added it to my card
The flowers could use something extra
so I added some Wink of Stella to it.

Wanneer je op dit berichtje reageert… 
kan je dit kaartje winnen!
We maken dan volgende week bekent, 
wie de gelukkige is…

If you comment on this card
you have a chance to win this card
we'll announce the winner next week

Tot snel 
Patrice

2 opmerkingen:

Myriam zei

Heel mooie kaart Patrice.
prachtig gedaan met die kerstrozen.
groetjes, Myriam

Enny zei

Wat een prachtig model, en super versierd ! Groetjes, Enny