dinsdag 20 december 2022

Een schat van een rendier…


Dag bloggers,

Hi bloggers,

Ik had hem al even in huis… 
dit leuke, lieve rendiertje van Craftlab. 
En ook de designpapierblokjes “Friendz” 
van Craftlab van Studio light hebben mijn hart veroverd. 
Ik koos deze keer voor Holly Jolly…
En zo werd het tijd dat ik er iets mee ging doen!

This reindeer from Craftlab 
was waiting to be used
so hight time to make something with it
The paperpads from Craftlab also won my heart
this one is called Holly Jolly

Ik ben wat in de mood voor snij- en vouwkaarten de laatste tijd. 
Dus heb ik weer een modelletje uit mijn trommel gehaald.

I am really in to fold cards at this time
so here is a new model

Het rendiertje heb ik 3x gestanst 
en daarna in mekaar gepuzzeld. 
Dat is even een werkje, 
maar het resultaat mag er zijn!

I die cut the reindeer 3x
and glued them together
and yes, it's a bit of work
but oh so worth it !

De boompjes zijn ook van craftlab 
( zij zitten samen met een stans van huisjes ).
De sneeuw heb ik dan weer gemaakt 
van Foam Ball Clay ( Craft Emotions )… 
Dat zijn hele kleine foamballetjes, 
die in een lijmklei zitten en die je op je kaart kan kleven. 
Het droogt aan de lucht. 
Mocht je deze willen, kan het zijn, 
dat je die bij Inge moet bestellen…
Alle papier op maat gesneden en dan de kaart afgewerkt..

The trees are also from Craftlab
(together with some houses)
the snow is Foam Ball Clay
if you want it, Inge will gladly order it for you

En…????
Is ze niet lief!

and? do you like it?

Groetjes Patrice

1 opmerking:

Enny zei

Oh, wat een prachtige kaart en zo'n schattig rendier ! Groetjes en fijne feestdagen ! Enny