zaterdag 3 december 2022

Fijne feestdagen


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

we zijn ondertussen december ingerold, 
dus nu is het écht niet meer zo lang 
voor je de kerstkaartjes nodig hebt. 
Daarom, blijft het DT van 'In 't Woefke
ook deze maand in het thema 'kerst / nieuwjaar'.

It's December ... Christmas is not too far away anymore
so if you need more xmas cards?
We here at In 't Woefke 
keep inspiring you with our Chrismas projects

Voor mijn eerste creatie liet ik me inspireren 
door een flipkaart model dat ik online tegenkwam. 
Door de snijmal van Marianne Design te gebruiken, 
kon ik het systeem ook hier toepassen, 
en zie hier het resultaat. 


For my first creation of this month
I got inspired by this flip card I found online.
For this I used a die from Marianne Design
so I could use this idea
with this card as a result.

Het ziet er ingewikkelder uit dan dat het is, 
maar vind het toch wel leuk geworden zo.

And it really does look 
a lot more complicated as it is, 
but I do like the end result.

Alle materialen : Marianne Design
Huisje : Alexandra Renke


Wil je graag deze en andere creaties ontdekken, betasten, bekijken ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan 'In 't Woefke' in Deurne. 
Dan kan je meteen ook al je spulletjes aanschaffen om verder te kunnen.

You can find this card at In 't Woefke
where you can see even more fun cards and ideas
and there you'll find lots of stamps, dies, papers and more
that you can use on your projects

Ik wens jullie nog een heel erg fijn weekend 
en zie je graag later terug voor een verse creatie.

I wish you all a lovely weekend
and see you again later this month
with more fresh ideas

Bedankt voor je bezoekje,

groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Enny zei

Ooh, heel mooi gedaan, super model ! Groetjes, Enny